Navigation Menu

New in # 1

Prvi New in post na blogu. Nešto novo, nešto staro, manje ili više poznato našlo se u mojoj korpi.
Moj apsolutni favorit među novitetima je Revitalift Magic Blur dnevna krema, obogaćena Pro- Retinolom A. Krema je mali photoshop iz teglice. Momentalno daje blur (zamagljujući) efekat, koji pore i bore čini manje primetnim a ten čini ujednačenim. Sa ovom kremom, T zona mi ne prosija tokom čitavog dana.  Crte lica su nekako blaže, naročito linija od nosa do ugla usana, koja je kod mene naglašena. Proizvod nije komedogen. Namenjen je ženama starijim od 35 godina. Prva sledeća recenzija je o ovoj kremi, tako da kompletan utisak možete uskoro očekivati.
Krema se može kupiti u svim parfimerijama, cena je oko 1500,00 dinara. Ja sam moju kupila u DM-u na sniženju za 1199,00 dinara.


Posle skoro dve godine korišćenja isključivo micelarnih rastvora, prosto sam se uželela tonika, koji je nekad bio obavezni deo moje nege. Izbor je pao na L´Oreal Paris Revitalift Rejuvenating Smoothing Toner sa Fibre-Elastylom i vitaminom C. Posle nanošenja ovog tonika, koža je tako mekana i glatka da prosto imam osećaj da mi krema uopšte ne treba. Tuferom kojim sam prebrisala lice, obavezno pređem preko ruku, koje odmah postaju mekane pa na njih i ne nanosim kremu. Ukoliko ste u potrazi za dobrim tonikom za zrelu kožu a da Vam ona nije osetljiva, onda Vam svakako prepoučujem ovaj tonik.
Tonik sam kupila u DM-u na sniženju za oko 500,00 dinara a mislim da je puna cena nešto više od 700,00 dinara.
L´Oreal Paris Youth Code Concentate
Još jedan proizvod od L´Oreal-a koji sam dugo tražila u mom gradu i na kraju odustala, kupljen je u Grčkoj. Ovaj koncentrat je namenjen borbi protiv bora, umorne kože i beživotnog tena. Može se nanositi uveče ili ujutru, kožu ostavlja mekanom sa mat finišem. Osim toga ne čini ništa više, tako da bez obzira na početnu radost što sam konačno našla nešto što sam dugo želela, ovaj proizvod me nije oduševio.

Rimmel 3D Extra Lash Mascara, uz photoshop kremu tu je i 3D maskara.
Ja nekako više volim suve formule maskara a ova je baš suprotna. Ne tražim puno od maskara, dovoljno mi je da razdvoji trepavice, malo ih naglasi koliko da otvori pogled i to je to. Ova mi je za sada suviše tečna, slepi trepavice ali ih jako produži. Ne razliva se, tako da je to plus, za neke detaljnije utiske treba još vremena.
Kupila sam je na sniženju, kao i sve iz ovog posta, za oko 300,00 dinara a punu cenu ne znam.

Bioderma Sensibio micelarna voda, kupljena zbog zgodnog pakovanja za put a i toliko je hvaljena, pa me je baš privlačilo da je probam.
Na žalost, ja ne delim oduševljenje koje je ova micelarna voda izazvala. Meni nije ni bolja, ni gora od drugih, osim što ima "bolju" cenu.


Nivea Cellular Anti-Age komplet dnevne, noćne i okoločne kreme, kupljen naravno na sniženju za 1500,00 dinara.
Dnevnu kremu sam koristila prošle zime i pokazala se odličnom za hladniji period, odlična je podloga za šminku. Noćna me je iznenadila jer je po strukturi laganija od dnevne kreme. Planiram detaljniju recenziju cele linije.


Shauma Cotton Fresh šampon za suvo pranje kose prosto obožavam. Ovo mi je ko zna koja bočica i uvek imam rezervnu. Koristim je pre svega za dodatni volumen kose a i "ubija" crveni odsjaj moje kose koji ni jedna farba ne može da ukloni.
Kupujem ga u DM-u kada je na sniženju za 270,00 dinara a redovna cena je 370,00 ali često se nađe na popustu.

Freeman maska za lice sa aktivnim ugljem i crnim šećerom je još jedan jako hvaljen proizvod.
Ovo je  piling maska sa jako oštrim zrncima, koja su mi oštetila kožu, tako da je primenovan u piling za telo u mom slučaju. 
Kupila sam je u Rodi za oko 450,00 dinara.
Da li ste probale neki od proizvoda iz ovog posta? Kakvi su Vaši utisci?

4 коментара:

  1. Super su ti noviteti! Jako želim isprobati Freeman maske ali ih u BiH nažalost nema :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđaju noviteti. Nisam znala da u BiH nema Freeman maski. Jako su hvaljene i moraću još neku da probam, iako mi je ova bila mnogo "agresivna".

      Избриши
  2. Ja već duže vreme merkam tu Freeman masku, ali nisam znala da je ima u rodi o.O
    Generalno volim malo jače pilinge tako da ću je verovatno probati u skorije vreme.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U Rodi u Nišu ima par maski u tubama, onih u kesicama nema. Mislim da su u Rodi i najjeftinije 440 ili 450 dinara, nisam baš sigurna.

      Избриши

Follow @ matureskincare