Navigation Menu

Vichy Neovadiol Magistral Elixir

Korišćenje ulja u nezi  lica i tela nije ništa novo, vekovima unazad ulja čine sastavni deo svakodnevne nege, bilo da su u pitanju zdravstveni razlozi ili samo želja za lepšim izgledom.
 Ona su sastavni deo mnogih krema i drugih kozmetičkih preparata. Poslednjih godina njihova popularnost  je dostigla vrhunac. Mnogi kozmetički brendovi su na tržište plasirali takozvana "suva ulja. 
U nezi zrele kože ulja zauzimaju posebno mesto, naročito tokom menopauze kada dolazi čak do 57% gubitka lipida koji povezuju stanice kože. Njihovim  gubitkom koža gubi elastičnost, postaje tanja, suva, deluje umorno a ten poprima sivkastu notu i gubi zdravu, mladalačku blistavost.
O uticaju hormonskog starenja pisala sam ovde.



Vichy je ove godine predstavio svoje prvo suvo ulje Neovadiol Magistral Elixir, namenjeno nezi zrele kože pogođene hormonskim starenjem. Visoka koncentracija hranljivih ulja aktivno obnavlja lipidni nivo zrele kože i vraća njenu elastičnost i blistavost. Ne ostavlja masni sjaj, pruža baršunast osećaj, pogodno je i za osetljivu kožu. 
Ovo ulje je bogato esencijalnim masnim kiselinama, omega 3-6-9 , antioksidansima i hranljivim materijama, zahvaljujući ulju pirinčanih mekinja, gama oryzanolu, ulju šavranike i karite buteru koje sadrži. 
Ulje pirinčanih mekinja se dobija tokom procesa mlevenja pirinča iz mekinja pirinčanog jezgra koje je najbogatije uljem. Sadrži visok nivo masnih kiselina posebno korisnih za zrelu i osetljivu kožu, malih je molekula što omogućava lako prodiranje u kožu bez da je masti. Žene u Japanu ga vekovima koriste u borbi protiv bora kao i za blagu zaštitu od sunčevih zraka.



Elixir se može koristiti na tri načina:
- kao serum - jedna do dve kapi se nanosi na očišćenu kožu lica pre uobičajene nege;
- kao balzam - jedna do dve kapi pomešana sa dnevnom ili noćnom kremom;
- kao maska - deset kapi elixira naneti na očišćenu kožu lica i vrata i ostaviti da deluje deset minuta;
Vichy je 30 ml ovog ulja upakovao u elegantnu bočicu od čvrstog stakla sa dodatkom neobične pipete. Bočicu treba čuvati zaštićenu od toplote i svetla. Nakon otvaranja proizvod treba upotrebiti u roku od 12 meseci. 
Preporučena cena je 4.303,00 dinara a sastav je sledeći:
• CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE • DICAPRYLYL CARBONATE • BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER • ORYZA SATIVA BRAN OIL / RICE BRAN OIL • CARTHAMUS TINCTORIUS OIL / SAFFLOWER SEED OIL • BHT • TOCOPHEROL • CAPSICUM ANNUUM EXTRACT / CAPSICUM ANNUUM FRUIT EXTRACT • PARFUM / FRAGRANCE

Kada je pre nešto više od četiri meseca ovo ulje stiglo do mene, prvo sam pomislila da ovoj flašici nešto nedostaje, trebalo mi je par minuta da shvatim da je ovaj neobičan zatvarač pipeta. Onda je usledilo "njuškanje", gde je moje osetljivo čulo mirisa bilo iznenađeno prijatnom cvetnom notom koju nisam očekivala. Onda je usledilo pitanje, da li ja spadam u grupu žena kojoj je ovaj proizvod namenjen? Da, prešla sam četrdesetu i na pragu sam menopauze ali sam još uvek daleko od izlaska iz iste. Moja koža je mešovita i T zona ponekad ume baš dobro da sija, ulje pa makar ga zvali i suvo mi ne deluje privlačno na nosu. Kako je bila subota i ja bez radnih obaveza a pipeta interesantna, nekoliko kapi ulja se našlo na mom licu, naravno i na nosu. Posle par minuta koža je  poprimilo zdrav sjaj bez masnih tragova. Uveče sam dodala dve kapi noćnoj kremi i ujutru se probudila bez masnoće na licu sa lepšim izgledom tena nego inače. Od tada svake večeri dodam po jednu ili dve kapi elixira noćnoj kremi. Kako sam u međuvremenu promenila noćnu negu, probala sam da novu kremu koristim bez dodavanja ulja ali očekivani rezultati  su izostali i ja sam nastavila da dodajem kap ili dve sada za mene već dragocenog elixira koji tako dobro pojačava učinak moje noćne nege. Ponekad kada mi je umor očit na licu, dodam po jednu kap i BB kremi koju obično koristim.
Ovo ulje je postalo deo mog večernjeg rituala. Volim  jutarnje buđenja bez masnoće i bez  neprijatnog  osećaja da krema koju sam stavila pred spavanje samo "čuči" na mom licu. 
Jako sam zadovoljna ovim elixirom i preporučujem ga svim damama koje su zakoračile u period menopauze ili se nalaze na pragu ovog perioda ali ga još uvek nisu prekoračile, bez obzira na tip kože. 
Cena će Vam se možda učiniti visoka ali pošto jedan ml ulja sadrži između 20 i 35 kapi, što zavisi od njegove gustine i veličine pipete, ovo ulje Vam može potrajati između šest meseci i godinu dana,zavisno od načina na koji ga koristite.
Da li koristite ulja u nezi kože?


*PR proizvod, što ni na koji način nije uticalo na objektivnost recenzije
 

0 коментара:

Follow @ matureskincare