Navigation Menu

Shauma Cotton Fresh - šampon za suvo pranje kose





Što ja ne volim da perem kosu. U stvari ja volim da perem kosu ali ne volim sve ono što sledi posle pranja. Malo gela, malo pene, mnogo truda, sve što obećava volumen, ali on kod mene obično traje jedan dan. Nije da ja nemam dovoljno kose, imam je dovoljno i na glavi i na tepihu, ali moja vlas je tanka, nekad suva, nekad meka a ja želim da ima punoću.
Šamponi za suvo pranje kose su rešili moj problem sa volumenom ali naravno ne i onaj na početku priče. Svi šamponi ovog tipa daće kosi više ili manje volumena i sa njima možete odložiti pranje kose za jedan do dva dana.


Na kosu kao i na kožu utiče nivo hormona tokom meseca. Svakodnevno pranje kose kod mene ne dolazi u obzir, jer mi je kosa a i vlasište suvo. U nekom periodu tokom meseca moja kosa prosto podivlja zbog nivoa hormona i onda počinjem odmah nakon pranja da koristim šampon za suvo pranje. Ni jedan koji sam koristila nije mi naneo nikakvu štetu, prosto mi olakšavaju sređivanje kose, štede vreme a  kosa je manje suva jer je perem na 4 do 5 dana i ne koristim druge preparate za stilizovanje.
Šampon koji najčešće koristim je Shauma Cotton Fresh. Ovaj šampon me najmanje "guši", najmanje se primećuje na mojoj kosi, koja je slične boje kao na boci šampona. Kako bi se pokazao na tamnijoj, ne znam. Daje solidan volumen i ne otežava kosu. Jedina mana je količina, boca sadrži samo 150ml proizvoda. Obično ga kupujem u DM-u jer se tokom meseca uvek nađe na sniženju. Njihove akcije se smenjuju na dve nedelje i ako ga nema na jednoj onda bude na sledećoj akciji. Puna cena je oko 350 ili 370 dinara a akcijska 270 dinara.
Koliko često Vi perete kosu i da li koristite ovakve proizvode?


6 коментара:

  1. Koristila ali sam se ipak više okrenula Batiste suvim šamponima jer duže traju. Pošto mi se baš masti kosa, jedno pakovanje je počeloda mi traje manje od mesec dana. Što udara po džepu, pa sam se odlučila za Batiste koji mi stvarno vremenski duže traje a i efikasnije. :)

    ОдговориИзбриши
  2. I meni traje po nekad manje od mesec dana i to mu je velika mana.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam ga nedavno uzela, ali i jako brzo potrosila. Stoga ne verujem da cu ga opet kupiti jer ne traje dugo.
    Fashion and style

    ОдговориИзбриши
  4. Ja perem kou zbog lokni, da bi mi bile bolje definisane jer se posle dva dana uniste, tako da ovakve stvari kod mene ne dolaze u obzir :) <3

    ОдговориИзбриши
  5. Batiste sam koristila od tih dry sampona. Zadovoljna jesam, posebno mi je koristan u zimskom periodu kad bih da odlozim pranje na dan ili dva.. Takodje imam problem sa tankom vlasi, samo sto je kod mene problem vlasiste koje se brzo masti i nikako da pronadjem adekvatan regularan sampon.��

    ОдговориИзбриши
  6. Batiste sam koristila od tih dry sampona. Zadovoljna jesam, posebno mi je koristan u zimskom periodu kad bih da odlozim pranje na dan ili dva.. Takodje imam problem sa tankom vlasi, samo sto je kod mene problem vlasiste koje se brzo masti i nikako da pronadjem adekvatan regularan sampon.��

    ОдговориИзбриши

Follow @ matureskincare