Navigation Menu

Novogodišnje darivanje 2


Nova godina je na pragu a na blogu poslednje darivanje koje se završava u poslednjem minutu stare godine.
U ovom posebnom darivanju možete osvojiti  Nivea micelarnu vodu 3u1, moju omiljenu u ovoj godini, Balea roll-on za predeo oko očiju i Essence olovku za usne u nijansi 07.



Da bi učestvovale dovoljno je da ispratite makar jedan od koraka u obrascu i u komentaru na ovaj post napišete kome je namenjen Vaš prvi zagrljaj u 2016.


a Rafflecopter giveaway

Želim Vam srećne praznike i uspešnu 2016. godinu, punu zdravlja i veselja.
Kad se odmorite od dočeka svratite na blog, možda ste baš Vi dobitnik.
Vidimo se  2016.  Srećno!

Napomena: nagradna igra važi za sve koji mogu da prime paket na teritoriji Srbije

24 коментара:

  1. Mojoj sestri bliznakinji :) <3
    FB Iva Pavlovic
    Srecno svima! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Moj prvi zagrljaj je namenjen mojoj cerki Iskri 💋.
    Na fb-u Anita Milenkovski

    ОдговориИзбриши
  3. Mojoj najdražoj ćerkici DAnici ide moj naj naj naj zagrljaj...fb BojanaVitanovic

    ОдговориИзбриши
  4. Mom dragom. :)
    Fb: Desanka Savic
    Twitter: dsavic16

    ОдговориИзбриши
  5. Prvi zagrljaj je nemenjen mojoj deci... Zagrlim ih onako pospane i pozelim im puno zdravlja...
    FB Aleksandra Pantelic

    ОдговориИзбриши
  6. Prvi zagrljaj namenjen je mom vereniku Nikoli... :-)
    FB Jovana Merdžijević

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicni pokloni, volela bih da isprobam Niveinu micelarnu vodu! Imam Essence olovku i savrsena je <3 Srecno svim devojkama :*

    ОдговориИзбриши
  8. Prvi zagrljaj je za moje decake - svu trojicu..

    ОдговориИзбриши
  9. Mom decku :-)
    Fb Ivana Radosevic (cirilica)

    ОдговориИзбриши
  10. Mojoj kćeri.
    Sve najlepše u Novoj 2016. godini!
    FB: Rajka Kovačević

    ОдговориИзбриши
  11. Mojim princezama Eleni i Nataliji, a odmah potom dragom, mada redosled i nije važan , jer su ceo moj svet!
    FB Olivera Babić
    twitter @oljajenajbolja

    ОдговориИзбриши
  12. Prvi zagrljaj je za mog momka. :)
    Fb Tatjana Paskas
    Tw nemam

    ОдговориИзбриши
  13. Prvi zagrljaj u 2016oj će biti namenjen mojim najboljim drugarima sa kojima ću dočekati Novu.
    Jelena G

    ОдговориИзбриши
  14. Prvi zagrljaj je za mene, da izdrzim sledecu godinu nasmejana i srecna!
    Veliki pozdravi i sve najbolje!

    ОдговориИзбриши
  15. Suprugu ide prvi zagrljaj-pa najboljim drugarima sa kojima cu docekati Novu

    ОдговориИзбриши
  16. Prvi zagrjaj za moja 3 decaka :) FB:Tatjana Djuricic- Obodjan

    ОдговориИзбриши
  17. Momak :)
    nadam se da neće još dugo biti momak,hehehe... da će preći u nešto više :)
    fb Jasmina Makuljević

    ОдговориИзбриши

Follow @ matureskincare