Navigation Menu

Nivea micelarna voda 3 u 1







Micelarne vode, sada o njima znamo sve i većina nas je isprobala više njih dok nije došla do svoje omiljene.  Skoro svi kozmetički brendovi imaju svoju varijantu micelarne tečnosti.
Pored najpoznatije Bioderma Sensibio, koja mi se inače nije uopšte dopala, isprobala sam i niz drugih. Neke su više efikasne, neke manje u uklanjanju šminke i nečistoća sa lica, neke ostavljaju više, neke manje lepljivog traga, neke isušuju kožu, neke ne. Od nekih mi je izbijao sitan osip, kao što je Eveline Bio Hyaluron micelarni rastvor za osetljivu kožu.
Niveina micelarna voda mi nije delovala privlačno i uvek sam je zaobilazila, dok se nije slučajno našla u mojoj korpi na nekoj akciji. Na moje veliko iznenađenje, ispostavilo se da mi ova micelarna najviše odgovara i već godinu dana koristim isključivo nju i sigurno je neću skoro menjati.
Nivea 3 u 1, namenjena svim tipovima kože, dubinski čisti, uklanja šminku sa lica i područja oko očiju i hidrira kožu, sve u jednom koraku. Sadrži deksapantenol i ulje semenki grožđa. Bez mirisa je, parabena, boja i alkohola. Ne isušuje kožu i iz Nivee naglašavaju da posle nje nije potrebno koristiti tonik. Posle čišćenja micelarnom, ovom ili nekom drugom ja se uvek umijem penom i nanesem tonik.
Šta izdvaja ovu micelarnu vodu od drugih ili je po meni svrstava među najbolje?

  • Efikasno uklanja šminku i nečistoće. 
  • Ne iritira oči.
  • Ne isušuje kožu.
  • Odlično pakovanje koje omogućava lako doziranje i sprečava suvišno prosipanje proizvoda.
  • Cenovno najpovoljnija.
Govoreći o ceni, koja nije zanemarljivi faktor u odabiru proizvoda koji se po svojoj prirodi često kupuju, Nivea je tokom cele prošle godine i ove bila najpovoljnija. U Roda marketima je redovno bila na akciji sa gratis tuferima, najbolji tuferi koje sam koristila, po ceni od 270,00 dinara. Prošlog meseca se mogla naći u Lilly-ju ili DM-u za 198,00 dinara.
Ako još uvek niste probale Niveinu micelarnu vodu svakako je potražite na nekoj od čestih akcija. Mislim da Vas neće razočarati a uštedeće Vam novac.
Sastav ove micelarne možete videti u postu o čišćenju lica.
Koja je Vaša omiljena micelarna voda?
Podsećam Vas da je u toku nagradna igra za koju se još uvek možete prijaviti ovde.

0 коментара:

Follow @ matureskincare