Navigation Menu

VICHY NEOVADIOL KOMPENZACIONI KOMPLEKS NOĆNA NEGA - PRVI UTISCI




Vichy Neovadiol linija imala je svoju promociju na blogu u februaru prošle godine kada sam prvi put pisala o jednoj ne tako popularnoj temi o kojoj se ne govori rado, o menopauzi. Povod da pokrenem ovu priču  je bilo predstavljanje Vichy Neovadiol Magistral Elixira. Suvo ulje namenjeno ženama koje su u periodu menopauze ali sam sigurna da bi odgovaralo i ženama koje još uvek nisu u ovom periodu. U oktobru je Vichy u okviru iste linije predstavio Kozmetički kompenzacioni kompleks koji bi trebalo da koži pogođenoj hormonskim starenjem nadoknadi gubitke nastale nedostatkom određenih hormona. Više o koncentratu pročitajte ovde. Počekom ove godine  stigla je i noćna nega ove linije. Na blogu je predstavljena početkom marta  kada je organizovana nagradna igra za čitateljke koje su u periodu koji prethodi menopauzi ili su u menopauzi. Kroz šta prolaze i kako se bore sa problemima u ovom periodu možete pročitati u komentarima ovde


Kremu je osvojila čitateljka iz Kraljeva koja je poslala svoje prve utiske o kremi nakon prvih sedam dana korišćeja . Njene utiske vam prenosim u celosti.
Moji prvi utisci o kremi su vise nego pozitivni. Gelasta formulacija ovog proizvoda me je prijatno iznenadila s obzirom da sam retko nailazila na kreme koje su takve strukture a i koža ih mnogo lepse upija. Blag miris koji me je asocirao na zeleni čaj osetila sam vec pri prvom nanošenju. Krema ne ostavlja masne tragove, brzo se upija i vraca prirodni balans i osećaj na koži. Kada dotaknem svoje lice, stičem utisak da je mekano, nahranjeno, baršunasto. Bez osećaja zategnutosti ili svraba koji sam ranije osećala. Još uvek je rano da primetim promene po pitanju pigmentacijskih fleka u smislu da blede ili se izjednačavaju sa bojom okolne kože ali ono sto mogu da potvrdim je da mi je ten blistaviji, gladak i nekako vitalniji i da samim tim manje pažnje i obraćam na smeđe fleke, jednostavno vise nisu u mom fokusu. Osećam da mi je koža zahvalna, da se budi i da joj savrseno prija formula ove kreme, da joj vraća sve ono sto su joj godine oduzele. HVALA VAM!  Ovo je izuzetan preparat koji sam rado preporučila koleginicama iz kancelarije a i donela im da probaju - utisci su da je Vichy zaista lider u nezi ženske koze!

Moji prvi utisci i mišljenje

Neovadiol napredna obnavljajuća noćna nega je  gel krema koja odmah pri nanošenju pruža izuzetan osećaj svežine koji traje tokom čitave noći. Lagane je nemasne teksture i svežeg mirisa. Koža je brzo upije i postaje meka i blago zategnuta.  Perlit i Airlicium apsorbuju vlagu i znoj tako da krema neće dodatno remetiti već narušen san izazvan tegobama karakteristčnim za period menopauze. Ujutru je koža matirana i sveža a pore su manje vidljive.
Noćno znojenje nije karakteristično samo za period menopauze već se može javiti i kod nekih drugih medicinskih stanja. Ukoliko ste suočeni sa ovim problemom verovatno vam većina noćnih krema ne prija. Ova krema bi mogla da bude rešenje i ako niste u menopauzi. Zatražite tester u apoteci i probajte, svežina koju pruža sigurno će vas oduševiti.
Konačne utiske o kremi podelićemo nakon prvih mesec dana korišćenja.
               
*PR proizvod







0 коментара:

Follow @ matureskincare