Navigation Menu

VICHY NEOVADIOL KOMPENZACIONI KOMPLEKS NOĆNA NEGA - KONAČNI UTISCI



VICHY NEOVADIOL KOMPENZACIONI KOMPLEKS NOĆNA NEGA  na blogu je predstavljena u ovom postu kada je jedna čitateljka dobila priliku da je testira zajedno sa mnom. Naše prve utiske o kremi mogli ste da pročitate ovde. Kao što smo obećale evo i naših utisaka posle nešto više od mesec dana korišćenja.
Milankine utiske prenosim u celosti onako kako ih je ona meni poslala.
Posle mesec dana kako koristim ovu Vichy kremu primetila sam da su fleke na mom licu postale bledje. Ocenjujem ih kao pigmentacijske fleke boje bele kafe, dakle i dalje su vidljive ali znatno ublažene. Verujem da će daljim i redovnim korišćenjem ove kreme postati jos neupadljivije ali ne verujem da će potpuno nestati jer sat ipak ne možemo da vratimo unazad. Ipak, jako sam zadovoljna rezultatima. U predelu obraza koža mi je postala nekako jedrija, napetija, kao punija. Osećam da mi je koža zdrava i vitalna i u mnogo boljem stanju od onog pre početka korišćenja kreme. Takođe, ten mi je mnogo blistaviji. S obzirom da sam oduvek imala suvu kožu lica, ova krema vratila mi je mekoću i nahranila lice. Sada imam osećaj da mi je koža hidrirana iznutra i bore zagladjenije, nisu više tako vidljive kao ranije vec meke, ublažene. Jos jednom Vam se od srca zahvaljujem za ovaj fantastičan proizvod za koji sam zahvaljujući Vama i saznala i imala prilike da ga isprobam. Zaista bih preporučila svakoj ženi da u bilo kojoj apoteci zatraži Vichy uzorke i isproba različite proizvode dok ne pronađe onaj koji njoj savršeno odgovara. Ja sam pronasla! Vaša Milanka
Meni lično noćna nega je jako bitna, od nje očekujem da me ne opterećuje a da ujutru izgledam sveže bez suvišnih masnoća.  Pored kreme uvek koristim serum i nekoliko kapi ulja, tako sam koristila i ovu kremu i moji utisci su sledeći:


Pored svežine koju ova krema pruža odmah nakon nanošenja tu je i  jutarnja svežina bez nadutosti i suvišne masnoće. Iz dana u dan koža postaje gušća i primetno zategnutija. Ten je ujednačen sa zdravim sjajem. Ne meša se dobro sa uljem tako da sam par kapi ulja nanosila nakon nje. Kako je ova krema ispunila moja očekivanja odlučila sam da nabavim i dnevnu negu iz ove kolekcije.
Moja preporuka svim damama koje su na pragu menopauze ili su u menopauzi. 

*PR proizvod

0 коментара:

Follow @ matureskincare