Navigation Menu

Eveline CC Colour Corrector 8 in 1 cream

BB (Blemish Balm), CC (Color Correcting), DD (Dynamc do all)... abecedne kreme kako ih ja zovem, kod mene su u potpunosti  potisnule tečne pudere. Po neki tester nekog tečnog pudera se još uvek može naći u mom neseseru i to je sve. Mada moram da priznam da volim da dodam trunčicu pudera preko neke od ovih krema i rezultati su onda iznenađujuće dobri. Moraću uskoro sebi da pribavim neki.
Koje sam od abecednih krema koristila ili ih sada koristim, sa kojima sam bila zadovoljna a sa kojima ne, možete pročitati u par narednih postova. O kremi koju sam najduže koristila možete pročitati ovde.
U današnjem postu vam predstavljam Eveline CC Colour Corrector Illuminating 8in1 kremu.


Krema je namenjena svim tipovima kože a posebno umornoj koži, bez energije i sjaja.
Krema obećava sledećih osam efekata:
1.Smanjenje simptoma umora
2.Ujednačavanje tena
3.Dugotrajno i efikasno matiranje
4.Smanjenje vidljivosti pora
5.Korekciju nepravilnosti
6.Revitalizaciju i prirodni sjaj
7.Intenzivno hidriranje
8.SPF 15 štiti od UVA/UVB zraka
Aktivni sastojci koji se nalaze u kremi koji bi trebalo sve ovo da omoguće su:
- Matt-Relax T Complex, bioHyaluron Complex, Silidine, mineralni pigmenti, ekstrat arnike i divljeg kestena, kompleks vitamina A, E i F i SPF 15
Može se koristiti kao dnevna krema za negu kože, make up prajmer ili kao podloga. Ne otežava i ne masti kožu i ne zatvara pore. Ne nanositi na predeo oko očiju. Rok trajanja nakon otvaranja je 6 meseci.

Moje iskustvo:

Kremu sam kupila početkom leta, po povratku sa godišnjeg odmora u lokalnoj apoteci za 500,00 dinara i koristila sam je svakodnevno skoro 6 meseci. Krema dolazi u jednoj nijansi, koja deluje prilično tamno na prvi pogled ali se prilično dobro prilagodi boji tena. Mislim da ne bi odgovarala samo izrazito svetlim osobama. Ono što me je privuklo ovoj kremi je ublažavanje simptoma umora, gde se ova krema pokazala odličnom. Za par minuta nakon nanošenja, ten izgleda svežije i odmornije. Što se tiče smanjenja vidljivosti pora, nešto je slabijeg efekta ali ih prilično ublaži. Matiranje zavisi pre svega od kreme koju nosite ispod  ali ona sama ne masti dodatno kožu  i T zonu par sati čini matiranom. Prvih par dana sam brže prosijavala nego kasnije, pa pretpostavljam da je koži trebalo vremena da se navikne na novi proizvod. Skoro da sam u potpunosti izbacila iz upotrebe kameni puder koji sam inače koristila za matiranje T zone. Odlično hidrira, ne ističe suve delove i vrlo je lagana na licu. Ja sam je koristila i na predelu oko očiju mada nije tome namenjena.  Moċ prekrivanja je vrlo slaba, samo lepo ujednaċi ten i da zdrav sjaj. Ukoliko imate potrebu za veċim prekrivanjem ova krema nije za to, može vam poslužiti samo za dodatno osveženje tena. 
Plastična tubica u kojoj se nalazi 30 ml ove kreme je solidne izrade i upakovana je u kartonsku kutiju obloženu celofanom, tako da ste sigurni da je niko pre vas nije otvarao.
Blagog je ne nametljivog mirisa koji vrlo brzo nestane nakon nanošenja. Vrlo je retka ali se sporije suši, tako da imate dovoljno vremena da je lepo nanesete. Potrebno je desetak minuta da se u potpunosti stopi sa kožom i ispolji svoj pravi efekat. Nije mi izazvala nikakve nepravilnosti na koži.
Nisam neki poznavalac  hemije, tako da povremeno proverim sastav proizvoda na sajtu za proveru sastava kozmetike Cosdna. Analiza koja se dobije nije potpuna ali za neke osnovne informacije je dovoljna. Ja sam ubacila podatke ovog proizvoda u njihovu bazu i analiza i sastav izgledaju kao na donjoj slici a možete je videt i na ovom linku.


Ovo je jedan solidan proizvod, cenovno vrlo pristupačan i pogodan za sve tipove kože a posebno za zrelu.
Ukoliko nemate potrebe za velikim prekrivanjem a potrebno vam je samo ujednačavanje i osvežavanje tena, svakako razmislite o ovom proizvodu.




2 коментара:

  1. I ja sam gledala ovu kremicu ali mi nijansa nije odgovarala, imam svijetao ten pa mi je tesko naci odgovarajucu nijansu :/ i ja koristim ovu Cosdna stranicu za provjeravanje sastojaka :D bas mi je korisna..

    ОдговориИзбриши
  2. Prilagodi se kozi prilicno ali nije bas za one jako svetlog tena. Za leto je odlicna. Lagana je i ne opterecuje, meni se jako dapala.
    Uvek volim da proverim sastojke i uvek obecam sebi da cu to da uradim pre kupovine ali se ne drzim obecanja.

    ОдговориИзбриши

Follow @ matureskincare