Navigation Menu

Liebster blog award



Draga Jelena sa bloga Glitter Snowflake,  me je nominovala za ovaj tag i ja joj se od srca zahvaljujem. Pozivam Vas da posetite njen blog i njenu FB stranu. Postavila je 11 simpatičnih pitanja, pa da pređem na odgovaranje.

1. Vaša omiljena maskara?
- Nemam omiljenu maskaru. Prosto kupim svaka tri meseca neku drugu, sačekam da se malo osuši i to je to.

2. Vaš omiljeni parfem?
- Venise, Ives Rocher. Parfem koji sam davno koristila ali mi je ostao u sećanju kao najlepši. Ko zna, možda mi se sada ne bi ni dopao...

3. Jedan proizvod koji vam je dugo na wish list?
- Jako dugo je na mojoj listi serum Elizabeth Arden Good Morning Skin, ali jako dugo. Trebalo bi da uradim nešto po tom pitanju.

4. Da li imate sretan broj i koji je to?
- Da, broj 13. Moj suprug, jedan sirovi inženjer koji ne veruje ni u šta osim u nauku, užasno se boji broja 13, dok je meni ovo do sada bio srećan broj.

 5. Vaše omiljeno godišnje doba?
- Ja mislim da mi sada imamo tri godišnja doba: toplo, hladno i nešto između. Mrzim sneg i led u gradu, ne znam ni da vozim ni da hodam po snegu. Treba mi sat vremena da pređem 100 metara. Ne znam kako razumete leskovački govor ali ja sam i plakala i smejala se čitajući ovo:
http://jugmedia.info/2015/01/12/koe-ima-po-grad-klizaliste-leskovac/, ako ste razumeli onda ste shvatili kako mi je, iako nisam iz Leskovca. Da odgovorim na pitanje, volim ovo toplo i ovo nešto između.

6. Šta najviše volite čitati na drugim blogovima?
- Duhovite postove. Skoro sam pročitala jedan o gelovima za tuširanje, ko je čitao razumeće.

7. Vaš omiljeni ruž?
- Onaj koji mi dobro stoji. Trenutno mi ni jedan nije omiljen, mešam više njih da bi postigla ono što želim, tako da ni jedan ne bih izdvojila.

8. Vaš omiljeni lak za nokte?
- Nemam ni to. Mažem samo nokte na nogama, trenutno je to Deborah Milano 7 days.

9. Najveće make up greške su...? 
- Nisam razumela pitanje, da li se misli na moje greške ili šta su po meni najveće make up greške? Odgovoriću, šta su po meni najveće greške. Kada vidim večernji make up tokom dana, na devojci ili ženi.

10. Vaš omiljeni odjevni predmet?
- Termo čarape. Bez njih ni na letovanje, inače nema spavanja.

11. Da li redovno čistite svoje četkice za make up?
- Da, tu sam redovna. Često nemam čime da se šminkam jer se pribor suši. Nikako da kupim rezervne.



Bilo mi je zadovoljstvo da odgovorim na Jelenina pitanja, kao da smo popile kafu preko računara.
Kako su svi noviji blogovi, bar ja ne znam one koji nisu učestvovali  u ovom tagu, ja neću nikog posebno nominovati. Ako sam nekog propustila a čita ovaj post i želi da učestvuje, zamoliću da odgovori na jelenina pitanja.

 



-


2 коментара:

  1. Drago mi je da si i ti odgovorila na tag :D zanimljivo mi je sto ti je sretan broj 13, inace svi bjeze od tog broja :D citala sam i ja post o gelovima hahah Sljokica nas uvijek sve nasmije :D idem sad gledati ovog iz leskovca :D :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 13, definitivno moj srećan broj što se tiče nekih stvari. Šljokica me je baš nasmejala. Bilo mi je jako zabavno dok sam odgovarala na tvoja pitanja, hvala na tagu.

      Избриши

Follow @ matureskincare