Navigation Menu

Novembarske slike u znaku Deborah Milano




Kraj godine je idealan period za kupovinu kozmetike ili dopunu onoga što stalno koristimo. Većina brendova u ovom periodu ima veća sniženja u odnosu na ona tokom godine.
Deborah Milano je u novembru bila na sniženju u DM-u, Lilly-ju, Jasminu i drugim objektima a kad se uzme i dodatno sniženje od 15% i na već snižene proizvode u pojedinim DM objektima, meni se ova kupovina višestruko isplatila.
BB krema o kojoj sam pisala ovde sa gratis Hydra puderom po ceni od oko 700,00 dinara. Hydra me je iznenadila jer sam mislila da mi neće odgovarati. Ne ističe pore i bore i ima srednju pokrivnu moć.


Deborah Cipria Ultrafine puder u kamenu u nijansi 01 koristim već nekoliko godina. Kako je prošlo više od dve godine od kupovine poslednjeg, a rok trajanja je 24 meseca nakon otvaranja, bio je pravi trenutak za kupovinu novog. Sa svim popustima platila sam ga oko 500,00 dinara. Jedino je zadovoljstvo pokvario selotejp kojim je bio oblepljen i koji je ostavio trag na pakovanju. Puder je neprimetan na licu i daje lep baršunast izgled tenu.
Moje omiljeno rumenilo Natural blush u nijansi 04 plaćeno oko 500,00 dinara, prethodno već pri kraju, tako da sam jako zadovoljna i ovom kupovinom. Ovo je divno ciglasto rumenilo za sve one kojima roze nijanse ne odgovaraju. Odlično se blenda i na licu deluje prirodno, dok u pakovanju deluje vrlo jako.


Jedini proizvod koji nije Deborah je moje prvo Essence rumenilo. Essence matt touch blush u nijansi 10 peach me up, plaćeno oko 300,00 dinara. Ova breskvičasta nijansa na mom licu poprimi i roze tonove tako da to nije nijansa koju bih ja želela. Teško se blenda i može se desiti da se pretvori u jednu fleku na licu.
Ja sam zadovoljna novembarskom kupovinom i nadam se da će i decembar biti sličan. Da li ste se i Vi već počastile nečim na sniženju?

1 коментар:

Follow @ matureskincare